خدمات

این شرکت با ارائه خدمات زیر در خدمت جامعه ی معدنی ایران اسلامی می باشد

 

1- استخراج و بهره برداری از انواع معادن اعم از فلزی و غیر فلزی

در راستای سیاسیت های شرکت معدن پویان پیشگام ایساتیس،این شرکت با تجهیز ماشین آلات بروز معدنی و استقرار یک واحد کنترل کیفی سیار در پروژه ها و همچنین واحد دفتر فنی که بصورت ستادی همواره با رصد نمودن هزینه ها و مقایسه ی آن با پیشرفت فیزیکی پروژه در نظر دارد توانایی خود را حتی در معادن کوچک به نمایش گذاشته و با الگوریتمی منطقی نسبت به استحصال مواد معدنی اقدام نماید.

در واقع یکی از معضلات قابل توجه در مبحث معدنکاری در کارگاههای کوچک عدم دسترسی لازم معدنکار و معدندار به اطلاعات کیفی و کمی کار است که دلیل این معضل توجیه نبودن این دست هزینه هاست اما ما با چینش صحیح پرسنل کارگاهی و آموزش به آنها همه ی آنچه که در معادن بزرگ در حال رصد کردن است را ارایه خواهیم کرد و با انجام چنیدین پروژه به این نتیجه رسیدیم که چه منافع بزرگی این بازوهای کنترلی برای پروژه ها خواهد داشت.

2- استخراج و بهره برداری به صورت پیمان مدیریت

گاها معادن فعالی وجود دارند که می بایست کنترلی اجمالی بر پروسه ی تولید و همچنین بررسی دقیقی بر هزینه های جاری و حاشیه ای داشت و با توجه به توجیه نبودن تولید که میتواند منشاء های متفاوتی داشته باشند میتوان به جرات گفت که به راحتی میتوان سمت سوی استخراج را تغییر و هدفمند نمود که این شرکت با افتخار میتواند در کنار شما تا پایان کار باشد. 

3- استخراج و بهره برداری از انواع معادن و بازرگانی بار استحصالی 

این شرکت با افتخار میتواند با عقد قراردادی بصورت کاملا مستقل از ابتدا تا فروش بار استحصالی در خدمت معدنکاران عزیز باشد 

4-انجام تست های فیزیکی 

مواد معدنی همواره توسط تست های شیمیایی که عمدتا به روش نوری یا شیمی تر و همچنین تست های مینرالی می باشد شناخته می شوند اما متاسفانه آزمایشگاهی در زمینه ی تست خواص فیزیکی به صورت رسمی فعالیتی ندارد اما سوالی که مطرح می شود این است که تست خواص فیزیکی چیست؟

خواص فیزیکی عمدتا در مورد کانسنگ های صنعتی مطرح است و در واقع کارخانجات مصرف کننده در اشل های مختلف این تیپ آزمایشات را انجام خواهند داد و دلیل عدم استفاده عمدتا ارضاء نشدن یکی یا چندین خواص فیزیکی است.

این شرکت با افتخار اعلام میدارد که تمامی خواص فیزیکی را با تجهیز انواع ماشین ابزارهای لازم استحصال نموده و هم بصورت خدماتی و هم بصورت کنترل کیفی میتواند در خدمت معدنداران عزیز باشد.

نمونه های تست های قابل انجام در این آزمایشگاه

4-1 خواص رئولوژی دوغاب ماده ی معدنی

4-2 انقباض بعد از پخت (شیرینکیج)

4-3 مقاومت خام و خشک

4-4 مقاومت بعد از پخت

4-5 پخت و تهیه ی بیسکوییت در شرایط و دماهای مختلف

4-6 درصد جذب آب

4-7 درصد پرت حرارتی

4-8 استحصال ضریب آلفا

5- تحلیل آزمایشات شیمیایی و شناخت انواع کانسنگ ها 

6-انجام تست های فرآوری و ارائه ی فلوشیت فرآوری با تضمین های لازم

این شرکت پس از تجهیز آزمایشگاه تست خواص فیزیکی با تجهیز ابزار هایی نسبت به تغلیظ مواد معدنی همت گمارد و همینک با افتخار اعلام مینماییم که قادراست

6-1 تعیین درجه ی آزادی

6-2 تعیین میزان انرژی لازم جهت رساندن ماده ی معدنی به درجه ی آزادی مناسب

6-3 جدایش های فیزیکی

6-3-1 جدایش های مغناطیسی

6-4 جدایش های شیمیایی

و در نهایت ارائه ی فلوشیت فرآوری در لوای طرحی با بررسی های اقتصادی و فنی باشیم.

7-بازرگانی و فروش انواع مواد معدنی با تضمین های لازم

 

* نام
* ایمیل
موضوع
آدرس
* ارسال به
* متن پیام
* کد امنیتی :
 

خرید

فروش

بانک اطلاعاتی

نرخ مواد